Westmoreland front kost een klein godsvermogen, maar die dingen zijn volgens mij alweer helemaal uit. Wacht er nog twee jaar mee en je kunt je origineel ronde koplampen front 1 op 1 inruilen op 'n Westy.
Prijzen hiervoor zitten, helemaal compleet, dus slotplaat met lampen en grille, zo rond de €500,-. Moest je nou toch persee zo'n ding willen hebben, zorg dan dat je de originele slotplaat krijgt, en dat je niet met een of ander omgebouwd stuk metaal wordt afgescheept / opgelicht. Probeer er ook eentje te vinden mèt logo. Het originele logo is namelijk het enige dat je er fatsoendelijk passend in krijgt. Sommige van volgens mij de mk2 Jetta passen ook met wat geknutsel, maar echt helemaal is 't dat ook niet.
De bumpers van een Jetta en Golf zijn inderdaad anders, dat zal je hier ook wel verteld worden. De Jetta heeft een kont, de Golf niet. Logisch dat daar ook andere bumpertjes bij horen. Die van een Jetta zijn een heel stuk langer. De bumper heb ik nog wel liggen, alleen de binnenbalk niet. PB maar als je belang erbij hebt.
De voorbumper van een Jetta en Golf zijn trouwens ook anders, hoewel je dat verschil minder makkelijk ziet, en ze prima zijn uit te wisselen. Zeker 95% van de mensen die er niks van ziet!
Tussen coupé en sedan zit inderdaad geen verschil in de bumpers.
En Jaap, een US Jetta en een Europese Jetta hadden niet exact hetzelfde front.

De koplampen daar waren heel anders dan die die we hier hadden.