View Single Post
Old 15-10-2010, 15:54
sponzenbroekske's Avatar
sponzenbroekske sponzenbroekske is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by The_Rabbit
Ik had wat anders voor. Ik had over 2 jaar men Mk1 laten keuren om in te schrijven en hij was verlaagd met een schroefkit die ik zelf geplaatst had. Resultaat,men garagist kwam niet door de keuring omdat ik ook geen montageattest had en men geen meting kon verichtten op de achterste schokbrekers??? Dus wat gedaan: schroefset er vanonder gehaald en originele vering eronder. Resultaat: auto was goedgekeurd. Nu laat in dat zelfde jaar een verlagingsset van Weitec steken,omdat de originele schoks bijna versleten waren, bij een erkende installateur met alle papieren ingevuld erbij. Auto laten uitlijnen, men garagist naar de jaarlijkse keuring, auto van de 1ste maal goedgekeurd. Men heeft dus gewoon op de keuring niet naar de verlaging gekeken of geen enkel certificaat gevraagd?! Vind ik wel straf?!

en het beste van al, als ze je tegenhouden staat het niet opde controlekaart en zegt de keuring dat het achteraf is geinstalleerd. Dit resulteert in een boete :s

Ik ben nog niet tegengehoude geweest, maar bij mij herkeuring hadden ze al wel commentaar op mijn sportstuur en mijn velgen dat uitstaken, ik was dus 2 weken voordien naar diezelfde keuring geweest, wat zeiden ze: dan heb je dat er intussen opgezet

Poorten en afsluitingen: www.yaro-afsluitingen.be
Reply With Quote