View Single Post
Old 23-10-2010, 16:39
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Golf mk2 1985 1.6 automaat Belastingvrij

Gekocht als daily een paar maandjes terug, maar vanwege het feit dat ik in de winter veel minder hoef te werken, mag / moet ie weer weg.

Ik begin er eindelijk een beetje tevreden mee te raken, dus een beetje jammer vind ik het toch, maar het is niet anders. Als ie weg is kan ik het geld in de witte steken, en dat doe ik dan weer wel heel graag.

De auto is ingevoerd, en er zit een nieuwe apk op tot 11 november 2011. Er zijn geen aandachtspunten gevonden voor het komende jaar, hij is er dus perfect doorheen gekomen.

De auto staat op een zo goed als nieuwe schroefset en wordt voor de verkoop in ieder geval nog even uitgelijnd. Sinds afgelopen week zijn de voorstoelen vervangen door een set elektrische Recaro's.

Het is geen schoonheid, maar wel een fijne auto om de winter mee door te komen zonder veel geld kwijt te zijn. De bodem is, anders dan het uiterlijk van de auto doet vermoeden, nog hard. Eigenlijk verdient ie dus een goed baasje die dit oudje voor komende zomer helemaal oplapt, maar ik heb al een project staan dat amper vooruit komt, en kan er echt geen tweede bij hebben.

De vraagprijs is €950,-.
Dat is een stuk minder dan ik er tot nu toe aan kwijt ben geweest, maar een deel van wat er in is gestoken wil ik toch graag terug hebben. Er valt altijd over te praten, maar hou het een beetje netjes. Als ie blijft, rij ik er gewoon mee door, het beestje kost me negen euro in de maand, dus daar word ik niet echt armer van.

Velgen en banden zitten er niet op, moet je dus zelf meenemen, maar kan tegen meerprijs wel een setje lichtmetaal uit de opslag trekken en daar de Nankangs op gooien, of zonder meerprijs de auto op staaltjes zetten.

Er zit ergens een probleem met starten. Het contactblokje is 't niet, en de startmotor is ook perfect. Ik vermoed dat er ergens een slechte massa zit. Ik krijg zelf de auto wel elke keer gestart, en vertrouw ook op de Golf, dus als daily is ie daarom niet minder perfect.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale