View Single Post
Old 24-10-2010, 13:44
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Nog maar even een vraagje...

Iemand die me kan vertellen welke aansluiting op de solenoïde van de startmotor precies wat doet?

30 input from + battery terminal, direct
Constante plus dus.

50 Starter control (direct)
Is dit de actuator die ervoor zorgt dat het asje van de startmotor naar buiten schiet tijdens het starten?

15a Output at dropping resistor to ignition coil and starter
Als ik het goed begrijp komt er nog een kabel tussen de bobine en de starter, en die moet op 15a zitten?

Ik wil dalijk gewoon alle kabels er uit gaan jenken en nieuwe trekken, maar moet dan wel effe weten wat wat doet. En ik wil even de starter testen buiten de auto, maar dan graag zonder de boel in de fik te zetten. Handig te weten waar ik welke kabel aan moet aansluiten.

Moet toch wel iemand zijn die weet hoe je een startmotor aansluit!

En misschien de bendix vast? Heb de startmotor gedemonteerd, en overal zit beweging in. Het armpje dat het asje naar buiten moet drukken zit los genoeg om makkelijk met de hand naar voren te drukken, en als ik het loslaat gaat het automatisch weer terug naar de beginpositie. De as zelf krijg ik ook makkelijk uitgedrukt en ingedrukt. Alleen als alles weer in elkaar zit krijg ik het asje niet verder naar buiten getrokken. Als ik dit op de een of andere manier kan testen hoor ik dat ook graag.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote