View Single Post
Old 27-10-2010, 08:28
sinan's Avatar
sinan sinan is offline
VW Addict

Default Golf mk 2 gti 16v (KR)

Hoi,
Het wordt eens tijd dat ik mij ga voorstellen
Hij komt van Nederland dus is er een invoerprocedure nodig waarmee ik eerst bezig was
Nu is het tijd om mijn auto eens goed aan te pakken
Heb hem gekregen van mijn vrouwke voor mijn verjaardag
De bedoeling is zo origineel mogelijk houden, een beetje verlagen (3 Ã* 4 cm- geen schroefkit) en 16" duim velgen (Oz, Borbet of Bbs)
De motor reviseren en een nieuwe lak geven (zelfde kleur omdat het van de limited origineel is wat eigenlijk raar is maar is een mooie kleur)
hopelijk alles in 2 jaren tijd
Het belangrijkste was de motor dus heb ik een degelijke onderhoud gedaan . Bougies (bosch), alle filters, olie, gasklephuis vervangen, spinnekop afgesteld, Co geregeld, injectiereiniger,nieuwe rotor met verdelerkop, ruitenwissermotor vervangen, kachelradiator vervangen en motor een wasbeurt gegeven
Wat ik gedaan heb zijn die lelijke koplampen en verstralers met grill vervangen door originele gti grill en hella verstralers (met dank aan onze vriend Dannyfiche voor Hella stickertjes) en originele koplampen van Hella
eerst

nu

Heb ook vorige weekend mijn kachelradiator vervangen omdat deze lekte
sowieso de isolatie van de kleppen van de kachelradiator ook vervangen
ook die lelijke pedalen eruit gegooid

ik was toch bezig heb ik ook dadelijk mijn achterruitenwisser platgelegt (moet nog de armen van de ruitenwisser lakken weet ik maar is nog te koud)

dit is voorlopig wat ik gedaan heb
de rest komt nog

Groetjes Sinan
Reply With Quote