View Single Post
Old 24-02-2004, 22:14
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
welke nokker heb je er nu inzitten tommy?
bij mij komt het handeltje van een suzuki gsx-r af.
het zaakje heb ik inmiddels al gedropt bij de wel bekende persoon voor de inlaatspruitstuk.
is die jappen rommel toch nog ergens goed voor.

Dat zou ik idd. nog eens gevraagd hebben.... Serge...:?:

Heb 37mm. inlaat kleppen i.p.v. de standaard 34 mm., dat weet ik wel... Nokstok was meende ik rond de 296... Maar durf het zo niet te zeggen.

Als je ergens vragen over hebt ofzo... dan weet je me wel te vinden... Maar Serge is misschien wel zo betrouwbaar als bron... ghehehe :P Ik liep tegen een paar dingen aan waar ik niet zo lekker uit kwam... dus mocht jij er ook tegenaanlopen.. misschien wel zo handig om gelijk te vragen.

Brengt met btw bij het volgende:
Ik kan dus wel filterschuim(pipercross idee) kopen aan de lap... maar zown lap is 50cm. bij 100cm., en kost rond de 96 euro meende ik zo... Het is voor mij alleen een te grote lap om te kopen.. maar door de helft is al veel aantrekkelijker... dus.... als iemand er belang bij heeft... meld het alsjeblieft... moet nog steeds een filter fixen dus...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote