View Single Post
Old 12-11-2010, 17:23
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by d-ick
je kan gewoon flexibele kit gebruiken,moet wel kit zijn die zacht en flexibel blijft.Maar is de plek die gelast is wel getectyleerd?Het lijkt er eerder op dat dat probleem weer terug is.Als dat niet voldoende behandeld is dan rot dat zo weer.Succes

Yep, is wel getectyleerd. Zelfs zo veel dat ik toen m'n handen vol had zitten met tectyl toen ik die kunststof wateropvang bak terug plaatste

Maar van wat ik wel merkte is er toen geen blanke lak over de metallic heen gespoten want ik zie op exact dezelfde plek inderdaad al oppervlakte roest half onder het rubber en de rest van die plaat (onder de voorruit waar de wissers in vast zitten) is de lak inmiddels ook verweerd Denk dat 't water nu opkruipt bij dat roestige stukje.

Zat te denken om dat zo ver mogelijk tot onder het raamrubber met Fertan o.i.d. te behandelen, dan lakken en daarna het hele rubber rondom kitten. Als 't kan alles zonder de ruit er uit te halen. Meer als voorlopige oplossing.
Hij wordt t.z.t. nog volledig overgespoten en dan moeten de ramen er toch uit maar dat gaat niet voor deze winter worden vandaar.

Maar er zit zo te zien niet veel overlap van het rubber op de carrosserie hoop dat 't dan voldoende overlap is om dicht/vast te kitten?

Bedankt voor je reply,
Joop.

'89 Golf 1.6D <-- stripped
'91 Golf 1.6 CL <-- stripped
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
Reply With Quote