13-11-2010, 15:39
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by levis
Als je foto 1 ziet in het begin, zou je toch niet verwachten dat hij zoveel rottigheid had.
Zoek je nog een rechter achterdeur (bijrijderskant)? heb er nog 1 in perfecte staan zonder roest!
succes, ziet er al goed uit.
|
Ja inderdaad nu begint het toch wel wat meer laswerk te zijn dan verwacht, maarja houd me van de straat zullen we maar zeggen.
Heb geen rechterachterdeur meer nodig.
Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Net werk man. Het gaat de goede kant op zo en knap dat je het allemaal zo aandurft. Die a-stijlen durfde ik zelf niet aan te beginnen dus daar heb ik iemand voor om hulp gevraagd. Bij mij waren ze echter nog rotter, ook aan de binnenkant, dus er is een heel stuk uitgegaan. Ben dus toch blij dat ik daar niet zelf alleen aan ben begonnen.
Naar welke spuiter ga je de auto brengen? Ik zoek ook nog een goede voor een mooie prijs in de buurt.
|
Ja had ook zoiets van eerst proberen en wanneet het niet lukt vraag ik wel hulp. Maar het is tot nu toe aardig goed verlopen, dus ik ben tevreden.
Ik ken toevallig een spuiter die hem voor mij spuit, kan hem wel eens vragen of hij interesse heeft om nog één Golf te spuiten.
|