View Single Post
  #27  
Old 21-11-2010, 10:14
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by Mk2_power
secundaire cup ofzo die gescheurd zit? Als de motor afstaat kan hij wel mooi op druk komen. Het is pas al de motor draaid dat de druk wegvalt.
In de rembekrachtiger krijgt hij in de eene kant vacuüm en andere kan wordt de atmo druk toegelaten als pedaal ingedrukt waardoor de secundaire cup weggaat van zijn zitting en er zo vloeistof kan vloeien naar de remmen ..
Dus in stilstand als er nog geen vacuüm mee gemoeid is bouwd hij de druk mooi op. Vanaf dat motor draaid wordt er vacuüm gemaakt en lost hij ergens vacuüm waardoor hij niet hard kan komen.

Kan iemand mij volgen en verbeteren ?

De rembekrachtiger is hier niet het probleem, je moet het vacuum verhaal vergeten.

Kijk eerst maar of het remvloeistof is die uit de rembekrachtiger lekt. Kan zijn dat hij mede door de hogere druk in de cilinder (door de bekrachtiging) dat hij bij verder intrappen intern langs de cups gaat lekken (mogelijk dat je hem bij het volledig intrappen kapot hebt getrapt).
Reply With Quote