Ben bezig met nagenoeg exact hetzelfde! Alleen dan in een 32b
Ik heb de motor en bedrading van een b3 al, ook het eerste deel van de uitlaat.
Het enige echt lastige is het bevestigen van de motor. Je moet of motorsteunen maken om de motor op je subframe te plaatsen, of je moet de motorsteunen uit de b3 slijpen en ze aan het chassis van je 81 bevestigen.
Denk ook om je versnellingsbak, de bak van een 1,6 zal wat hoogtoeriger uitkomen dan die van een 1,8. Ik heb nu een 2N bak van een 1,8 liggen. Het beste (en lastigste) zou een bak uit een amerikaanse 1,7 zijn, die hebben een nog zwaardere verhouding, alleen is ontzettend lastig te vinden.
Ik ben al soort van op weg die motorsteunen te laten maken, maar ik heb er verdomd weinig tijd voor. mocht je interesse hebben, kunnen we 2 setjes laten maken. Als jij zelf hier handig mee bent, zou je ook voor mij zo'n set kunnen maken tegen vergoeding uiteraard!
PM me je email, dan kan ik enkele foto's mailen van een TDI in een 32b, van iemand die b3 steunen in z'n passat heeft gelast.
succes!