View Single Post
Old 05-12-2010, 18:44
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore

Wat een gratis reclame weer, dank jullie allen.

Sjonge jonge wat een zinloos gezeur weer, dat de TS inmiddels nog steeds niet doorheeft wat er gebeurd is zegt wel weer genoeg.

Ik was het niet van plan, had verwacht dat jullie zelf ook wel slim genoeg waren om uit te vogelen wat er nou precies gebeurd was..
Maargoed, zal het dan wel even voor je uitleggen, zijn jullie ook weer helemaal bij, he?

Ik had met 2 belgen afgesproken, met Wim zoals jullie uit de mails hebben kunnen opmaken en met nog iemand ( zal geen namen noemen verder).
De 2e afspraak heb ik heel duidelijk gezegd dat er een risico aanzat en dat de kans groot was dat de auto al verkocht zou zijn als hij er zou zijn.
Geen probleem volgens deze persoon, zocht al zo lang dat hij die gok wel wilde wagen.

Afijn,

Ik kon de afgesproken dag een uurtje eerder aan op de zaak en er staat een Belg te wachten.
Zo, die is in ieder geval lekker op tijd dacht ik nog...
auto laten zien, rondje rijden enz, allemaal prima en de auto verkocht.
Ik had ook niet anders verwacht want de auto was zeker € 1000,- meer waard, maar ik wilde er gewoon vanaf.
Alles geregeld en wij staan nog wat na te praten komt belg nr 2 aan, dacht ik, ik vertel hem dus dat de auto helaas al verkocht is.
Belg nr 2 gaat helemaal uit zijn dak en brabbelt een hoop onzin die ik moeilijk kon verstaan, ook zo mega irritant......, draait zich om en trekt zijn schouders op en vertrekt.

Ik heb me een tijdje af zitten vragen waarom je zo boos wordt als je van te voren weet wat het risico is......later bij het invullen van de verkoopovereenkomst viel het kwartje toen bleek dat belg 1 belg 2 bleek te zijn.

Tsja, toen was jij al boos weg en kon ik er weinig aan veranderen.
Ik denk niet dat je nog een keer terug had willen komen als ik je dat gevraagd had.
Dus ja, wie is hier nou genaaid?
Als je niet meteen boos weggegaan was, maar gewoon als een volwassen kerel een gesprek aan gegaan was, was de aap meteen uit de mouw gekomen en was jij nu de eigenaar geweest.

Maarneehoor, snel weggaan en dan veilig thuis op internet gaan lopen janken, zielepiet.

En dat geld voor jullie allemaal, lopen janken op internet over alles en iedereen.
Alles is te duur, mag allemaal niks kosten en maar klagen.

Breadfan, je reageerd zelf ook nooit op mail, dat heb ik hier al vaker bewezen.
Ik bewaar nl. alle mail.
Powersprint levert de zooi gewoon zonder verpakking, ik moet dus altijd maar weer zien dat ik ergens een passende doos vandaan haal.
Kan je vertellen dat dat niet makkelijk is.
Jullie willen het verstuurd hebben, wil je geen risico nemen moet je het gewoon ophalen.
Uiteindelijk heb ik het niet vervoerd, maar doet TNT dat en dat zijn mensen zonder respect voor andermans spullen, flikkeren alles maar op de grond enz.

Een beschadigd pakket moet je natuurlijk gewoon weigeren, zo leren die hufters het nooit af.

Maargoed, ik heb er niets over gehoord, maar wel weer lekker hier gaan lopen klagen......grote kerel ben je.
Bestel svp nooit meer iets bij me, ookal is het goedkoop en wil je het nog zo graag hebben....
Zulke lafbekken wil ik gewoon niet als klant.

Mail wordt altijd beantwoord, pb of pm niet simpelweg omdat je me niet kan pm-en, die mogelijkheid staat uit.
Houd er rekening mee dat met name hotmail vaak niet aankomt.
Krijg je niet dezelfde of volgende dag antwoord stuur de mail dan svp nogmaals.

Krijg je helemaal geen antwoord dan moet je je vraagtekens bij je provider hebben of je hebt een vraag gesteld die gewoonweg te dom is om te beantwoorden.

Mails in de trend van;

HE HEB EEN KR EN WIL TURBO KOST DAT

worden gewoonweg niet beantwoord, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.

Ik heb een tijd terug de keuze gemaakt om telefonisch niet bereikbaar te zijn en heb dit ook overal netjes gemeld.
Het is eigenlijk bezopen dat dit moet omdat de wereld blijkbaar vol zit met debielen die de hele dag niks beters te doen hebben dan een ander te vragen wat ze moeten doen...en hoe...en waarom.

Staat dat je niet aan is dat natuurlijk prima, doe dan gewoon geen zaken met me, maar ga niet lopen klagen.
Dat slaat toch gewoon nergens op?
Iedereen zou eens wat meer geduld en respect voor elkaar moeten hebben.

Leuk ook dat weer een hoop mensen reageren die helemaal geen klant zijn en simpelweg papagaaienzaad gegeten hebben en dit als een mogelijkheid zien om ook weer eens mee te kunnen lullen.

Maargoed, bedankt allemaal weer.