View Single Post
  #47  
Old 05-12-2010, 19:34
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by bolku
Breadfan, je reageerd zelf ook nooit op mail, dat heb ik hier al vaker bewezen.
Ik bewaar nl. alle mail.
Powersprint levert de zooi gewoon zonder verpakking, ik moet dus altijd maar weer zien dat ik ergens een passende doos vandaan haal.
Kan je vertellen dat dat niet makkelijk is.
Jullie willen het verstuurd hebben, wil je geen risico nemen moet je het gewoon ophalen.
Uiteindelijk heb ik het niet vervoerd, maar doet TNT dat en dat zijn mensen zonder respect voor andermans spullen, flikkeren alles maar op de grond enz.

Een beschadigd pakket moet je natuurlijk gewoon weigeren, zo leren die hufters het nooit af.

Maargoed, ik heb er niets over gehoord, maar wel weer lekker hier gaan lopen klagen......grote kerel ben je.
Bestel svp nooit meer iets bij me, ookal is het goedkoop en wil je het nog zo graag hebben....
Zulke lafbekken wil ik gewoon niet als klant.

Mail wordt altijd beantwoord, pb of pm niet simpelweg omdat je me niet kan pm-en, die mogelijkheid staat uit.
Houd er rekening mee dat met name hotmail vaak niet aankomt.
Krijg je niet dezelfde of volgende dag antwoord stuur de mail dan svp nogmaals.

Krijg je helemaal geen antwoord dan moet je je vraagtekens bij je provider hebben of je hebt een vraag gesteld die gewoonweg te dom is om te beantwoorden.


Ow, heb je d'r niks van gehoord dat die einddemper door de doos naar buiten is gekomen en beschadigd was?

Ik stuurde je 15 maart dit jaar anders volgende:

Hoi Jeroen!

De uitlaat is hier aangekomen. Nu was het alleen zo ingepakt dat de einddemper door de doos naar buiten is
geslagen en waarschijnlijk ergens hard tegenaan gekomen is. Eén van de helften van de flens daarvan was
helemaal verbogen, en nu paste de andere pijp daar weer niet in. De voorpijp is prima, maar ook die heeft weer
een deuk in de pot van de einddemper geslagen tijdens transport, beetje jammer.

Lijkt me alleen verstandig het spul nu maar hier te houden en te monteren, als Powersprint weer zo lang op
zich laat wachten als de vorige keer zit ik weer 'n half jaar verder.


Daar kwam dezelfde dag van jou nog een reactie op, dus gelezen heb je het wel.

En zo'n berichtjes zaten er ook regelmatig tussen:

Jeroen,

Het is nu 'n half jaar geleden dat ik mijn eerste bestelling bij je geplaatst heb, en nog steeds is niet
alles in orde. Destijds heb ik aangegeven de uitlaatlijn niet te willen als er gelast moest worden. Daarna
heb ik een prijs doorgekregen, betaald, en een uitlaatlijn met laswerk ontvangen.

Daarna heb ik de voorpijp terug gestuurd, en kort daarna de einddemper besteld. Over die beide delen heb
ik nog niks gehoord. Geen ontvangstbevestiging van de oude voorpijp, geen bericht over hoe het met
de nieuwe voorpijp staat, en nog geen bericht over de eindpijp. Heb je die al besteld, is die al bij je binnen?

Afgelopen maand heb ik je twee keer gemaild, en niks terug gekregen. PB-en gaat niet zeg je, dus heb
ik naast die mails ook maar een berichtje in je topic op Volksforum geplaatst:
http://www.volksforum.com/forum/sho...4986#post864986
Maar ook daar hoor ik niks meer van je. Daarvoor is het ook meermaals voorgekomen dat mijn mail niet beantwoord
werd, of dat er slechts een gedeelte van mijn vragen beantwoord werd. Op de vraag of de oude voorpijp ontvangen
was heb ik nog niks gehoord. Datzelfde geldt voor de vraag over hoe ver je met de nieuwe voorpijp bent.

Ik zou zo langzaamaan wel weer verder willen met de auto en de uitlaat. Als het spul er nog niet is, geen probleem!
Maar reageer aub wel op mijn mails, en hoe me aub op de hoogte. Het gaat, in ieder geval voor mij, toch om best
veel geld.

Bedankt,
Chris.


Wat ik wel mooi vond was de rekening... ik wacht 'n eeuwigheid op m'n spullen, en geef de moed uiteindelijk maar op dat de zooi ooit nog eens aan gaat komen. Geef dus de centen uit aan wat ander spul, en alsof de duivel 't wilt komt een paar dagen later de bewuste doos met het gat erin binnen. Ik hoefde niet lang te gissen naar wat er in zat, de helft stak immers al uit de doos! De rekening over het resterende bedrag zat erbij, met een betalingstermijn van (volgens mij) anderhalve week. Nja, toen dacht ik hetzelfde als jij ook maandenlang gedacht hebt, en zei je dat je maar even op je geld mocht wachten tot het volgende loon er weer was. De betalingsherinneringen kwamen alsnog fijn op tijd binnen, dat kon blijkbaar wel.

En dan nog iets wat ik apart vond, was dat je de dag NADAT de doos binnenkwam, je me een mailtje stuurde dat je die middag de doos op de post had gedaan. De tnt is soms snel, maar dat ze de post afleveren een dag vóórdat ie op de post is gedaan geloof ik niet helemaal.

Jeroen, ik ben toch altijd redelijk duidelijk en eerlijk geweest tegen je, en heb je ook altijd duidelijk gezegd waar het op stond. Heb niet afgepingeld, op niks, terwijl toch algemeen bekend is dat ik dat vaker wel doe dan niet, en m'n vragen of wensen waren volgens mij ook niet zo debiel dat je ze niet hoefde te beantwoorden.

Hoe jij het altijd doet als je een groep A rvs lijn onder de auto zet boeit me niet (als je wilt haal ik je het mailtje van de over elkaar heen geschoven en met rubberen hamer aangetikte pijpen ook wel even erbij), hoe ik het wilde doen was met bouten en moeren, en zonder lasapparaat. Dat is mogelijk of dat is niet mogelijk, antwoord was aan jou. Toen je ervoor koos me de rekening te sturen als antwoord op mijn wensenlijstje liet je wat mij betreft weten dat het wel mogelijk was, en dat ik kocht wat ik wilde.

Het is jammer dat ik de PB's niet meer allemaal heb om na te kijken wanneer de bestelling is geplaatst, maar ik geloof dat dat ergens in juni was, van 2009! En 15 maart van dit jaar, dus bijna een jaar later, was eindelijk alles binnen! Dus ga me nou niet vertellen dat ik een laffe, lastige, ongeduldige of slechte klant ben geweest. Dat jij de service aanbiedt de handel te versturen per post is aan jou, dus ga je betalende klanten er dan niet op afrekenen dat het komt doordat ze te lui zijn om langs te komen, dat ze beschadigde waar krijgen.

En hoe lastig het is om een passende doos voor iets te vinden weet ik prima. Heb toch wel een hele tijd met vrij grote regelmaat flinke aantallen paketten op de post gedaan naar het buitenland, alles met reguliere postdiensten. Hier zaten ook vaak genoeg glazen, gietijzeren, dunne hardplastic en andere breekbare onderdelen bij. En niet één keer is iets dat ik heb opgestuurd beschadigd aangekomen, hoewel je afgaande op de buitenkant van de doos anders zou denken. Dat is het verschil tussen "in een doos flikkeren" en "inpakken".

Ik heb voordat ik die uitlaat van je kocht meerdere slechte dingen over je gehoord van mensen die zaken met je hebben gedaan, maar van langer geleden stond me bij dat je eigenlijk wel een goede naam had, dus gaf je het voordeel van de twijfel. Ben daarmee dus flink op m'n bek gegaan, maar kan gebeuren, en de keer er op met die stoelen ging het wel allemaal prima. Maar ik vind 't allemaal ok, als jij liever geen klanten hebt die duidelijk zeggen wat ze willen, (naar mijn mening) veel geld op je rekening storten, en je meermaals het voordeel van de twijfel gunnen en toch hopen / vertrouwen op 'n goede afloop, jouw feest.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote