08-12-2010, 19:18
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.
|
Waarom altijd alleen maar oeh en aah roepen, en nooit eens booh en bah?
Als er iets fout gaat moet je dat best kunnen zeggen vind ik. Aan de ene kant om anderen te waarschuwen voor iets of iemand, maar aan de andere kant ook zeker om de mensen die slechte ervaringen met iemand hebben gemaakt te overtuigen van het feit dat dat 'n zeldzaamheid was, en dat Jeroen wel degelijk te vertrouwen is.
Het is wat ik gezegd heb niet eens zo vervelend dat ik lang op m'n spullen heb moeten wachten, of dat ik nog steeds niet alles heb wat ik nodig had. Wat stoort is het feit dat Jeroen gewoon geen initiatief toont om z'n klanten op de hoogte te houden als het even wat minder vlot loopt. En vervolgens de schuld overal en nergens gaat leggen en z'n klanten gaat afblaffen, terwijl ie de schuld gewoon bij zichzelf moet zoeken en effe netjes sorry hoort te zeggen voor 't feit dat 't fout gaat, of dat je zelf ergens een steekje hebt laten vallen. Daarmee krijg je respect en vertrouwen als bedrijf zijnde, niet met brullen en schelden.
Hoe dan ook, blijf professioneel. 
|