Zo vanmorgen om half 11 begonnen en net klaar, ik wou klaar krijgen en het is me ook gelukt, ofja moet nog de gordelbevestiging RA maar dat kan alleen maar beter als hij weer op de grond staat.
Ben vandaag dus begonnen met het kleine stukje wat nog moest van de linkerdorpel,
Ik was bang dat er toch nog roest zo zitten aan het stukje wielkastrand wat ik niet had vervangen aan de linkerzijde, dus daar nog even op zoek gegaan naar roest en ook gevonden, dus dit stukje er ook maar uit en daar wat nieuw plaat ingezet,
Ook nog een stukje roest aan de onderzijde van de wielkast wat eruit moest,
Daarna de rechter wielkastrand ook het stuk eruit gehaald wat ik nog niet had vervangen omdat daar ook nog wat roest tussen zat,
Ik heb uiteindelijk de uiteinde van de binnenwielkastrand en de buitenrand aan elkaar gelast,
Dit leek mij wat beter omdat er nu geen vocht meer tussen komt te staan.
Als laatste heb ik ook nog de andere zijde van de onderkant van de wielkast vernieuwd maar hier ben ik vergeten een foto van te maken.
Nog te doen:
Gordelbevestiging (75%)
A-Stijlhoeken (50%)
Ik heb iemand gevonden met plaatwerk voor mijn A-Stijlhoeken, ze gaan van een Jetta af komen, ik hoop het over 1 weekje thuis te hebben.