
11-01-2005, 20:34
|
 |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Aug 2004
Posts: 206
|
|
het is idd de steilheck die jan (polo 1000) te koop had staan, ('82er) dus de hallsensor is 't niet.
Ik heb nieuwe contactpunten met condensator erin gezet en alles goed afgesteld, een nieuwe verdeelkap en rotor dus daar kan het niet aan liggen.
Ik reed gisteren naar de keuring, en opeens begon de motor een beetje te schokken/in te houden, als ik dan onbelast, met de koppeling ingetrapt gas gaf en hem dan terug naar stationair liet vallen, deed ie het perfect.
hij deed het overigens niet de hele tijd.
toen ik bijna bij de garage was deed ie het weer goed en (vreemd genoeg) toen ik na de keuring weer op weg naar huis was begon ie weer te schokken.
dus ik denk dat er idd iets in de vacuüm of centrifugaalvervroeging niet goed zit. ik ga er vandaag of morgen ff naar kijken heeft niet zo'n haast.
__________________
SUCK
SQUEEZE
BANG
BLOW
FOUR STROKE..........WHAT ELSE?
79' POLO 1F
82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER
87' GOLF 2
|