View Single Post
Old 04-01-2011, 19:23
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Quote:
Originally Posted by Jeff
http://www.xs4all.nl/~eygauto/DOcu/genesis-audio.pdf

Het zou mij niks verbazen als bovenstaand schema hetzelfde is als jou systeem.

Het systeem in een Genesis, komt niet overeen met het systeem in een Rallye, voor zover ik uit heb kunnen zoeken zijn de volgende systemen verschillend van elkaar:
  • Corrado/Golf 3 (Nokia)
  • Corrado (merk mij niet bekend)
  • Polo Genesis
  • Passat/Golf 2 Editions
  • Rallye Golf

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Maar weer eens een upje... Ben nog steeds op zoek naar informatie en schema's van de Aktiv systemen.

Welke radio en hoeveel luidsprekers er origineel in mijn golf gezeten hebben weet ik niet. Wel dat het andere speakers zijn als degene die Hans bovenaan gepost heeft.

Iemand wellicht ook foto's van de stickers met schema die op de radio geplakt zitten? Ik heb nu mijn interieur en dash helemaal uit elkaar liggen en wil de komende weken zoveel mogelijk mijn Aktiv kabelboom restaureren.

Ik heb schema's Kenny, mail mij even de info die je hebt over jou systeem, dan zoek ik ze op.

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Kijk, met dergelijke schema's komen we al verder. Laat het verzamelen beginnen.

Iemand trouwens een idee of Gamma cassettes van de Golf 2 ook een wisselaar kunnen aansturen? (wellicht is hier dan een adapter op te krijgen voor de Ipod)

CD-wisselaar aansturen kan pas vanaf generatie 4.

Quote:
Originally Posted by Erik
Wat ik me afvraag met die Gamma II radio's is of deze ook gewone luidsprekers kunnen aansturen, dus versterkt? Of is het ontworpen op de Aktiv luidsprekers?
Heb de komplete draadboom nog in de auto liggen van het Aktiv systeem, hierin worden de luidsprekers van achter doorgekoppeld met die in de deurbakken.

Aangezien mijn voorkeur uitgaat om wel een Gamma II radio te plaatsen en geen Aktiv luidsprekers in mijn deuren te plaatsen wil ik bekijken of ik de Aktiv boom niet er uit kan halen.

Je kunt de gamma normale speakers aan laten sturen door er eerst een versterker mee aan te sturen, hier zijn verloopjes (ISO naar Cinch) voor verkrijgbaar. Je kunt normale luidsprekers niet rechtstreeks vanuit een Gamma CD laten lopen. De Gamma met cassette heeft zowel een laag-vermogen als een hoog-vermogen uitgang, waarbij je de normale speakers dan op de hoog-vermogen uitgang kunt aansluiten.

Ik zou wel graag de eerste optie op je kabelboom hebben. Ik zoek inmiddels al 3 jaar naar een dergelijke kabelboom maar ik heb er nog steeds geen kunnen vinden. Je zou me er erg gelukkig mee maken