Ik vind het de auto wel waard het is zonde om Golf 1 met kleine achterlichten te slopen.
Vooral omdat dit ook wel zeldzame uitvoering is waar niet heel veel meer van zijn iniedergeval niet meer in originele staat.
En inderdaad vervelend al dat plamuur maar het meeste is nu wel vanaf.
Het 1 en ander alweer gedaan binnenkant bodemplaten kaalgehaald en binnenschermen deels kaal gehaald en waterbak deze moet er tijdelijk nog even uit.
motor zit er nog steeds in helaas ik kan geen motortakel lenen...
En setje chromen raambiezen besteld , en die er in gezet de oude waren helemaal niks (rubbers waren allemaal wel goed niet gescheurd en niet uitgedroogd) alleen voorraamrubber is niet hetzelfde (ik zoek nog zo'n rubber als iemand die heeft)
en ga morgen carroserie ophalen voor plaatwerk. en andere delen zoals hemel , rembekrachtiger en vele andere kleine onderdelen
en het mooiste is is dat alle sloten op 1 sleutel werken (wat ook niet heel veel voorkomt meer)
De carroserie is een 1983er , waar bijna geen roest aan zit (kortom alleen de wielranden zijn verrot (maarja ik kon hem voor weinig geld ophalen en was al gestript dus ik gebruik hem voor plaatwerk (zit wel een kenteken op iemand die interesse in het kenteken heeft? Motorgegevens staan niet geregistreerd.
mooi origineel plaatwerk erin
deuren zitten geen roest aan voorschermen niet voorfront geen plekje roest superstrak dus
maar kortom deze red weer een Golf 1 met kleine achterlichten en er zijn meerdere 1983ers te vinden vind ik.

__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven