12-01-2011, 19:21
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Thanks Chris,
Nou, ik ben er gisteren heen en terug mee naar Zutphen gereden, en eenmaal warm is er niks aan de hand, alle 400 kilometers niet. Heb er een nieuwe rotor opgezet en nieuwe bougies, gezeik blijft. Maar net stond ik voor t stoplicht na een tijdje gereden te hebben, valt ie opeens uit als ik wil optrekken. Je moet voor je optrekt eerst ff met t gas spelen, en dan sputtert ie een beetje tegen in de toeren om vervolgens weer normaal te doen. (beetje moeilijk uitleggen zo)
Is t trouwens normaal als je de verwarming op standje 4 zet. de koplampen een fractie van een seconden minder fel worden, en als je je knipperlicht aan hebt de verlichting in t dashboardkastje zachtjes meeknippert? Begin echt aan alles te denken. Want ik heb t gevoel dat als er veel gevraagd wordt van de accu (verwarming,ruitenwisser) hij het meer heeft dan anders. begin zelf ook al aan de benzinepomp te denken. 
't is niet dat een Duitse import een misdadig oorlogsverleden heeft of een Franse import van binnen naar Paturain ruikt ofzo.
|
|