12-01-2011, 23:35
|
|
Quote:
Originally Posted by VwJarnoGT
Gaat niet goed met de Golf.
Nadat de waterpomp vervangen is voor een andere doet de stuurbekrachting het niet meer en dat om de thermostaat te vervangen omdat de meter niet goed uit de hoek kwam en het KVS verlies.
Maar nog steeds KVS verlies.
Reden:
Als de motor goed warm is en ik sta stil en laat de motor stationair draaien gaat ie simpelweg aan de kook en het KVS komt uit het reservoir,aan de zijkant van het potje. Is dat normaal?
De fan slaat ook niet aan dus die zou ik moeten doormeten. Nu is de vraag wanneer slaat de fan aan? Is de motor echt te warm na nog geen 10km of is de fan stuk,temperatuursensor in de radiateur stuk of zelfs de koppakking lek?
Ik rijd dan ook zo weinig mogelijk op dit moment. Om verdere schade te voorkomen aan b.v het stuurhuis.
Komt iemand dit bekend voor of weet meer en heeft enige suggesties,laat maar weten!
|
Als ik dit zo lees,en je KVS komt uit de overdruk van je KVS reservoir.....denk ik persoonlijk....hoe jammer ook voor jouw aan een lekke koppakking!
Vin moet aanslaan bij bedrijfswarme motor na +- 5 a 10 min stationair,je zou de temp sensor nog eens kunnen vervangen en of doormeten,maar vrees het ergste,echter is een koppakking van een 8v GTI motor van jou F&I goed te doen hoor!
Succes,en ik hoop dat jet meevalt,en een sensor oid is Jarno! 
|