View Single Post
  #176  
Old 14-01-2011, 06:50
Dr.Golf's Avatar
Dr.Golf Dr.Golf is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,307
Default

Tempmeter blijft mooi in het midden dus van aan de kook raken is geen sprake. Vandaar dat de fan ook niet in actie komt denk ik.
Of is zo'n scheurtje in het kunstof moeilijk te zien..

Hé Jarno, ik zou eerst eens je auto 10 minuten stationair laten draaien met de dop van het reservoir af.
hierdoor gaan alle luchtbellen uit je systeem die ontstaan kunnen zijn door het wisselen van de pomp en kvs.
gewoon net zolang wachten tot je fan wel aanslaat. doordat je geen druk opbouwt omdat het reservoir open staat zal hij ook niet overstromen, het kan ook zijn dat je hem te ver gevuld hebt na het wisselen.
uiteindelijk als je hem hebt laten draaien en de fan is aan geweest kan je de auto uitzetten en even wachten. mocht je een lekke kop hebben moet er nu iets van olie te ontdekken zijn in je reservoir of als ie de andere kant op lekt zal je auto een flinke pluim licht grijze rook geven als je hem weer start.

Ps : bij een lekke kop loopt de temp meter vaak heen en weer en een lek bollteje zie je niks van merk je alleen aan het lekken.
succes...
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000
Reply With Quote