jeeeeeej!!! thanx for the sms!! maar ik kon niet terugsmsen want ik heb geen btg meer.
ben idd direct na de GOEDkeuring bezig geweest met de auto naar beneden schroeven en proefrijden natuurlijk!!!
maar `t liep wat anders dan dat ik had gepland. ik raakte betrokken bij een ongeluk.
ik reed op een 50 km/h weg, maar ik reed 40 omdat ik alle kanten opstuiterde (voor LRR:noorderdiep, nieuw buinen) toen reden er 2 mensen achter mij. de achterste wilde inhalen en was bezig degene in te halen die achter mij had, maar die wou mij inhalen en had niet door dat zij al ingehaald werd.....dus....zij stuurt naar rechts, de andere die al voor de helft naast haar zat, gooit het stuur naar links en ramt met zijn flank de hele zijkant van een corrado g60 die geparkeerd stond... de vrouw die mij dus inhaalde had nix door en reed door, maar ik hoorde dus een klap en zag iedereen gebaren dat ze terug moest.... ben ik haar gevolgd, ze woonde ongeveer een halve km verderop.. heb ik het verhaal verteld en zei dat ze maar ff mee terug moest, want et was niet goed...dus wij in de stuiterbal weer terug en zagen het dus.....
jammer hoor, maar de politie en omstanders stelden mij gerust dat ik niet de oorzaak was, maar dat de vrouw in haar spiegels moest kijken...nja, blijft lullig!
verder wast goed hoor!!1 hij stuiterd als `n idioot en ik moet gruwelijk langzaaam de hobbels nemen hierzo...op de snelweg naar groningen (naar berdje) viel het wel mee....`t is meer de wegen binnendoor zeg maar...
morgen post ik wel ff foto`s, hij ligt nu recht, maar ietsiepietsie hoger als eerst...(ik heb nu al 1 keer de draagarmpunt en deel vd uitlaat zachtjes aan de grond gehad :redface
TOT MORGEN en verrekte bedankt voor jullie meedeleven!!!

moje