View Single Post
Old 18-01-2011, 22:59
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore

Default midwinter update

Deze winter niet heel veel gedaan met de auto! Een keer eruit geweest en naar de spuiter gereden waar wij zakelijk veel mee samen werken voor een indicatie. Zijn advies is een jaartje doorrijden en dan helemaal overspuiten. Op bijna elk gedeelte van de auto zit wel een plek of iets wat aangepakt moet worden, beter alles in 1 keer goed aanpakken.

Afgelopen week bij Jeroen Sluiter van Bolku geweest voor wat adviezen. Ik ga bij hem het volgende bestellen:

- RVS spagetti spruitstuk, rest van de uitlaat is al RVS
- scherpere nokkenas met verstelbaar tandwiel

Zijn inschatting is dat de auto met deze aanpassingen en misschien een andere luchtfilter op zo'n 130 pk uitkomt en vooral veel koppel!

Ivm met het slechte remmen ga ik bij hem ook een andere (grotere) hoofdremcilinder bestellen.

Deze winter een set velgen gekocht waarmee ik wil gaan rijden:

Deze zijn nu nog steek 5 x 112, worden komende maand omgeboord naar 4 x 100. Kleur ben ik nog niet uit..

Schroefset ben ik nog mee bezig. Ik heb nog een Weitec set liggen van de Cabrio. Deze ligt met één lekke voorpoot bij een vriend van me, ben aan het proberen een andere poot erbij te krijgen, onder de cabrio was dit zo'n fijn set!

Oh ja, bijna vergeten: heb mezelf nog een stuurtje kado gedaan:

Wordt vervolgd

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family
Reply With Quote