View Single Post
Old 19-01-2011, 21:04
Rallye-VR6t's Avatar
Rallye-VR6t Rallye-VR6t is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by René
Aan VR6 baksteunen heb ik ook gedacht, alleen wordt het best krap op het subframe van de Lupo. En ik wou liever geen voorbalk maken..hij wordt namelijk al zwaar genoeg in de neus.

Maar heb je ook wel eens PU MK1 motorsteunen gebruikt? Of alleen origineel?

Met alu, nylon, delrin, etc bussen wil ik sowieso niet gaan rijden...dat lijkt me net ff teveel van `t goede...al zou ik mijn vriendin wel eens willen zien in zo`n vreselijk vibrerende auto

Dat PU spul is grappig maar de setup van de steunen van een golf 1 is gewoon niet goed om veel vermogen te weerstaan.
De steunen laten kantelen toe. En dat wil je niet. Daarom zag ja na de Golf 1 ook geen ronde steunen meer.
Je kunt bij een Golf 1 de steun nog zo hard maken. Maar kantelen, door het draaipunt, kan nog steeds. Op een Golf 1 zou je ook een reactiearm kunnen maken. Schijnt dat de oude Golf 1 GTI 77 (die zebra golf 1) dat ook had. Helaas heb ik alleen het schaalmodel er van.

Voor motorsport gelden andere regels. Dan moet alles snel te demonteren zijn en comfort is geen issue. Kantelen houden ze tegen door delrin oid en een reactiearm.
Reply With Quote