View Single Post
  #15  
Old 24-01-2011, 13:14
hansdevogel89 hansdevogel89 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 5
Default

Ik heb afgelopen zomer een 6N2 dashboard in mn 6N van 1995 ingebouwd.
Kost ongeveer een weekje als je overal rustig de tijd voor neemt, maar het is het dan ook 1000% waard

Aantal dingen waar je op moet letten:

-Alle bevestigingspunten zijn gelijk, behalve de 2 aan de uiterste zijkanten, daar moet je even zelf een klein beugeltje voor maken, niet moeilijk


-Stuurhuis: heb ik geen problemen mee gehad, zou niet weten wat er niet past

-Kachelhuis: opening van 6N kachelhuis zit 1 cm verder naar links en naar achter,
met een beetje klooien goed op te lossen. Nog beter is een 6N2 kachelhuis voor een paar tientjes te halen, die past op alle originele bevestigingspunten en sluit perfect aan op de ventilatiekanalen in het dashboard. Bedieningspaneel past gewoon op het oude en nieuwe kachelhuis
Verschillen:



-Elektra --> verreweg het meeste werk

-Lichtschakelaar, dimmer, hoogteverstelling

Is van golf 3, maar is 99% hetzelfde, die van 6n kon ik niet vinden




Dimmer en lichtbundel hoogteverstelling



-Tacho (hoef je niet in te leren, 6N heeft klasse 1 startonderbreking)
Wel eentje nemen zonder canbus, anders blijft airbaglampje branden en werkt de toerenteller niet, 6X0 919 860* van de lupo's 98-1999 werken perfect, de 920'ers hebben canbus




-Alarmlicht-schakelaar

(het relais is niet meer nodig, die zit in de nieuwe 6N2 schakelaar ingebouwd)


-Achterruitverwarming




-Belichting kachelpaneel (2 draadjes, de aansturing van de blower kan
gewoon via de oude stekker, die past)


-Deurpanelen
-Elektrische spiegelverstelling
-Elektrische ramen (verhaal apart, heb ik niet meer door
computercrash)
Reply With Quote