Quote:
Originally Posted by golfpowerrrr
ga je op elk forum dit vertellen?????
|
nee hoor, maar als 2 vw dealers er niet uitkomen, en ik nog steeds nix verder was, vond ik het wel makkelijk om verder te zoeken. en zo gaat dat het makkelijkst, en meer fora ken ik niet die ik nuttig vind.
uit je post mag ik opmaken dat je daar geen prijs op stelt, kun je me ook uitleggen waarom, dan kan ik daar rekening mee houden
kleurcode is bekend, achter een zink- en laklaag kwam tijdens het schuren vd reservewielbak langzaam maar zeker toch een sticker tevoorschijn. LEM1 is de kleur, en die is nu besteld. moet wel tot dinsdag wachten, maar dan is het pas weer temperatuur om te spuiten.
ik plaats wel een een foto als ie weer op 4 wielen staat.
ondertussen niet stil gezeten
vervangen, tankmeter, die was stuk, km tellerkabel, 1 vd twee moest sowieso, stond al een keer droog.
thermostaat, rotor contactpunten condensator, verdelerkap olie + filters, aanvoer slang luchtfliter, die zijn altijd gaar.
verder, radiatorhuis, kleppendeksel, vacuumpomp, distributiekap in een nieuw zwart jasje, originele velgen geschuurd en gespoten en vanaf nu een grill zonder verstralers, nieuwe lip :biggrin:
in ieder geval bedankt voor de hulp, en hopelijk kan deze golf er weer een tijdje tegen aan.