View Single Post
Old 29-01-2011, 09:36
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle

Send a message via MSN to De Limburger

Na toch een tijd niks meer gemeld te hebben hier op het forum, doordat ik veel bij eddyvwone bezig ben met zijn Motorswap. Hier dan toch weer een berichtje, deze maand zullen er voor op de 14'' velgen een setje nieuwe bandjes besteld worden zodat die van de zomer er weer op komen, misschien wel met een andere kleur of misschien verdicht, maar dat moet ik nog bekijken want heb ook weer een ander idee kwa velgen betreft.
Ook gaat nog voor het seizoen waarschijnlijk de motor uit de Jetta, om even een opfris/bewerk kuurtje te ondergaan. Omdat hij hier en wat begint te zweten. Dus alles nieuwe pakkingen en keeringen, nieuwe lagers, koprevisie en bewerken want als die toch uit elkaar ligt dan is dat maar een kleine moeite.
En dan ook meteen een steun maken voor de motorfiets carb's aangezien ze soms wel eens los willen gaan van het spruitstuk. En ook nog even een nieuwe koppeling steken, want die heb ik al een tijd liggen. En dan kan ik meteen de motorruimte weer goed schoonmaken. En er moeten een paar dingen gespoten worden aan de wagen ivm wat vliegroest. Maar dat is echt maar een kleinigheidje.
Als er weer een update is dan zien jullie wel weer foto's verschijnen.
Gr Ronnie