View Single Post
Old 17-01-2005, 10:05
Airtime's Avatar
Airtime Airtime is offline
Forum junkie

Tijdje niet veel van me laten horen in dit topic, maar ik ben van het weekend weer lekker bezig geweest.

Nadat ik de tank heb afgetapt en verwijderd en de deuren heb gedemonteerd, heb ik de carrosserie maar van het chassis gelicht. Die staat er nu dus los op. Viel eigenlijk best wel mee, geen afgebroken of vastgerotte bouten ofzo. Ik moet alleen nog de stuurstang verwijderen en de remleidingen doorknippen, dan kan de carrosserie er helemaal af. Dit word even uitgesteld, want omdat de carrosserie toch wel erg slecht is , heb ik van het weekend maar een (complete) andere kever erbij gekocht.
Een ’76-er met 1300AB-blokje en een hagelnieuwe verstelbare vooras. (Die kearl liet die vooras monteren, toen brak de chassiskop min of meer af…)
Zit klein beetje laswerk aan de carrosserie (bandenbak, dorpeltje rechtsachter en er zit een achterpaneel op met zo’n rare bult bij de uitlaat) maar nix echt spannends. Ik ga eerst deze kever 'maar even' demonteren.

Foto’s heb ik op dit moment nog niet. Die komen volgende week wel als ik hem heb opgehaald.