31-01-2011, 00:27
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
Tsja, en zolang er lui zijn die de prijzen gewoon blijven betalen blijven ze ook duur. Dat is gewoon handel, als je er moeite mee hebt kan je ze beter laten staan. Als je de melk in de c1000 te duur vind ga je ook lekker naar de skraldi. Er moet tenslotte ook geld verdiend worden om weer uit te geven, en sommige mensen putten hun inkomen uit opbrengsten uit handel (in principe de eerder genoemde supermarkteigenaar ook, dus de halve wereld draait op handel)
Het probleem geld ook niet alleen voor golfjes die belastingvrij worden, maar ook voor vele vintage accesoires of leuke setjes velgen. Alleen daarover daar zeurt men niet over.
Anderzijds is het niet zo erg als een dieseltje bv. eens 1000 euro meer kost als hij belastingvrij is, de mijne kost 72 euro per maand. Dus de extra aanschaf is dan ook vrij snel terug verdiend.
Als ik niet wil dat iemand geld aan me verdiend wandel ik gewoon lekker verder. In drachten staat nog een jetta 2 diesel voor 4500 euro, en ik zou het niet erg vinden als iemand dat voor de auto zou betalen als ie van mij was.
'67 1600A Limousine
|