31-01-2011, 08:51
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Ik snap opzich dat mensen het doen, maar ikzelf zou er echt nooit mee beginnen.. je moet zoieso tijd en zin hebben om zo'n ding te zoeken en halen, dan moet je 'm invoeren, beetje opkalefateren (wassen, wat puntjes op de i zetten, etc.). Nou dan ben je tussen al je werk door weer 2 weken verder plus knaken voor aanschaf, ophalen, trailer, kleine kosten, uurloon  .. en dan kan je er na 4/5 weken geouwehoer (als je geluk hebt) een paar centen opverdienen, maar rijk wordt je er echt niet van. Dan bespaar ik me liever de moeite én het risico dat je loopt.. het is namelijk niet vanzelfsprekend dat je zomaar een rooitje kan verdienen met zo'n wagentje.. wat iedereen hier al zegt, 't zijn gewoon flinke prijzen die er dan gevraagd worden dus het is niet gek als je er een tijdje mee blijft zitten of je winstmarge wel érg klein wordt bij uiteindelijke verkoop.
Ik denk ook dat er veel mensen die bereid zijn zulke bedragen te betalen voor zo'n auto écht niet zitten te wachten op bv zo'n nieuw kenteken. Dat is dan wel weer een discussie los daarvan, maar ik denk dat er al wel een groot deel van de potentiële kopers afvalt.. ikzelf zou het namelijk niet moeten, terwijl ik voor een fatsoenlijke basis altijd wel bereid was om wat extra's neer te leggen.