View Single Post
Old 17-01-2005, 22:25
molenari's Avatar
molenari molenari is offline
T2 Guru

Send a message via MSN to molenari
Angry

Quote:
Originally Posted by de keverfreak
ik kom al vanaf het begin op vw euro en de laatste 4 jaar was het een steeds slechtere meeting aan het worden

zelf verknalt door veel te commercieel te worden.

baarlo WHERE ARE YOU???????? en net als ik de oude rot roep ik ook eiland van mourik!!!!!!!! dat was vw euro

Tjongejonge, lekker negatief man! Organiseer zelf eens een leuke meeting. VWeuro was de meeting waar ik ieder jaar naar toe leefde. Ik vond het echt fantastisch en ik zal het zeker missen! De Schatberg was een superlokatie en Panningen was ook mooi. Six Flags qua omgeving wat minder. Maar realiseer je ook dat als je zoiets organiseerd je niet op het eerste de beste voetbalveldje in Boerekoolstraveen kunt gaan staan. En dat je bij houden van dit soort meetings ook nog eens last hebt van vergelijkbare zeurpietjes als JOU die gaan lopen te jammeren bij de gemeente dat ze niet kunnen slapen als er een VW-meeting bij hun om de hoek wordt gehouden...en dat dan vervolgens de vergunning wordt ingetrokken....Nee aan van die positievelingen als jou daar hebben we wat aan in Nederland. Ga zo door jonge, dan komen we er wel!

nu nog ff wat inhoudelijks:
Je zegt 'het werd te commercieel', waar baseer je dat op?
En wat is 'commercieel'? Denk je dat de organisatoren van VWeuro er rijk van zijn geworden? Ja het was een waar goudmijntje dat VWeuro (oh ja: nu ben ik ff sarcastisch!)

groets,

Vincenzo

'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
Reply With Quote