View Single Post
Old 03-02-2011, 15:02
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Maar weer eens wat laten horen van mijn kant. Ik kreeg de tip dat er een bruin dashboard te koop was in het bruin. Aangezien ik daar al een dik half jaar naar opzoek was heb ik de advertentie bekeken en het interieur beviel me eigenlijk ook wel. Na wat heen en weer gemaild ben ik zaterdag met een flinke zieke kop naar Emmer-Compascum afgereisd. Onderweg was de navigatie een paar keer de weg kwijt waardoor we later aankwamen dan verwacht. Daar het interieur bekeken en gelijk ingeladen. Helaas had ik geen tijd meer voor een praatje te maken omdat ik 's avonds ook al wat afspraken had staan. Dus maar flink naar huis gesjeesd en alles uitgeladen. Gisteren het interieur naar de loods gebracht en daar gestald. Ik heb dus een compleet interieur met alles bruin, heb alleen maar foto's van de stoelen gemaakt omdat we er niet waren voor foto's te maken.

We waren hoofdzakelijk gaan beunen omdat Erik zijn beugel nodig had, en ik de wielkasten en onderkant blank wilde hebben en te beschermen met primer. Met dit als eindresultaat:

Het autotje staat er nu zo bij, tot ik weer de beugel kan lenen en er gelast kan worden.

Reply With Quote