04-02-2011, 13:45
|
Forum Newbee
|
|
|
|
VW Golf 1 GTI start niet.
Allemaal bedankt voor jullie steun er zijn nog een paar dingen die ik kan/moet controleren.
De ontstekingsvolgorde klopt deze heb ik als volgt aangesloten (1-3-4-2)
Alle vacuümslangen zijn naar mijn weten wel goed aangesloten, maar ik check het nog wel ff.
De hallgever of de bobine kan ik ook nog even checken. Ik heb wel een vonk maar naar mijn weten zou deze toch krachtiger moeten zijn.
De luchtweger kan wel vrij bewegen, deze klemt nergens, heb zelf de spinnekop al los gehad en gekeken of deze de brandstof nog goed door liet, deze was helemaal schoon en de centrale piston liep heel soepel, ga ervan uit dat deze goed is, want er zit niet veel in wat je kunt veranderen je kunt binnenin de verdeler iig niets regelen.De brandstof verdeler uit elkaar halen stelt niet zo veel voor als je het maar rustig doet, zodat niet de veertjes en plaatjes weg schieten, dan kun je deze ook zo weer in elkaar zetten.
[IMG]15012011016[/IMG]
[IMG]15012011011[/IMG]
Ik zal de massa punten ook nog even goed extra checken, maar ga ervan uit dat deze goed zijn, deze zijn allemaal op blank metaal aangebracht met vaseline.
Ik heb de goede merkteken gebruikt op de nokkenas tandwiel en voordat ik de auto wou starten heb ik de vrijloop gecontroleerd door aan de krukas de motor rond te draaien (zonder bougie)
Gr. Patrick
|