18-01-2005, 18:44
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Ik ga er in mei waarschijnlijk naar toe op huwelijksreis :biggrin: :biggrin: :biggrin: IS DAT WAT !!!!!!!
M'n vriendin stelde het zelf voor, das toch wel cool (en dat terwijl auto's haar hobby niet echt zijn. ze is wel "into Veedubs" btw).
@Lowghia: Ben je daar op eigen gelegenheid heen gegaan ? En zo ja, heb je nog tips ? Ik begrijp dus dat Autostadt en het VW museum een must zijn ??
Grtz............ LRR
|
ja ben er op eigen gelegenheid heen gegaan, wij hadden er anderhalve dag werk van om alles te kunnen bekijken. en om de nacht door te brengen zijn we bij het vvv kantoor geweest folders gevraagt voor overnachtingen en zelf gebeld das veel goedkoper, we hebben een soort van bed en brogje gevonden voor 20 eurotjes per persoon per nacht aan de rand van wolfburg! oke het was meschien niet echt een bruidssuite maar wel netjes en een zeer aardige man, hij heeft ons die s'avonds naar het hardje van wolfsburg gereden om ons naar een steakhouse te brengen. het museum moet je gewoon geweest zijn het is meschien niet zo hele groot, maar wat er staat maakt het groot. en wat het autostad betreft oke ze laten je veel kleine filmpjes zien die eigenlijk helemaal niet of weinig te maken hebben met auto's. maar ze laten je bv wel zien hoe ze van een klomp klei een model maken en dan krijg je zo iets

en nog veel meer mooi's dus een must!
(het adres van het bed en brogje kan ik nog wel aan komen als je er belang bij hebt)
|