View Single Post
  #27  
Old 10-02-2011, 00:10
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 643
Default

Nou vanochtend langs de garage geweest en die hebben het zaakje even bekeken met de door mij gevonden klachten in het achterhoofd houdend. Ze hebben mn koelwatersysteem gecontroleerd op temperatuur met een laserthermometer en het uitlaatbochtje op mn kop waar de voeler in zit gaf netjes 89/90 graden aan en op mn klok uiteraard weer zwaar oververhit. Hij had het vermoeden, omdat het kabeltje nogal dicht langs mn verdeler ligt, dat het signaal beïnvloed word door magnetische velden. (Scheen volgens zijn ervaring met oude Golfjes nogal vaker voor te komen?!) Advies om eens een losse kabel te trekken vanaf mn instrumentenpaneel rechtstreeks naar de voeler ruim langs de verdeler en bougiekabels om dat uit te sluiten, maar een lekke koppakking was het zeker niet! Slangen waren toch niet zó hard, dat ze op een lekke koppakking duidden en verlies geen koelwater en is ook geen enkele luchtbel te zien in mn expansietankje. Pfoeh scheelt weer een bak centen

wordt vervolgd..
__________________
Wagenpark:

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote