Gaaf! Weer een syncro op het forum
Ik weet wel een paar dingen:
-Het ligt er een beetje aan wat voor TDI je wil gebruiken. De 1.6 TDI van de Golf 2 kan de 020 bak wel aan. De 1.9 weet ik niet, ligt er denk ik ook aan hoe je ermee rijd

Op het Engelse syncro forum rijden mensen met 200 pk en een standaard 020 bak. Andere mollen hem met 150 pk... Misschien is de standaard bak te lang voor een TDI. Voor het beste resultaat zou je gewoon een TDI syncro (van een Passat) bak kunnen overbouwen. Weet je meteen dat alles goed is!
- In tegenstelling van de 2wd golf heeft de syncro 4 massieve aandrijfasssen. Die zijn sterk genoeg. Het is namelijk de holle die breekt zoals ik weet.
- Of de syncro de koppel aan kan... Ligt er ook net aan wat voor TDI je inbouwen. Volgens sommige kan het wel, andere weer niet. Is ook weer afhankelijk hoe je ermee rijd. Anders weer een viscokoppeling overzetten van een syncro G60/VR6/ TDI etc. Achter differenteel zou volgens de Engelse syncro forum sterk genoeg moeten zijn.
Houd er rekening mee, als je rustig rijd heb je vooral een voorwiel aangereven auto. Pas zodra de voorwielen grip verliezen komt de achterwiel aandrijving op gang. Met een max van (volgens mij) 50 % van de aandrijfkracht.
Als je naar 5 gaats wil moet je volgens mij alleen de Fusee's overzetten. Maar je moet wel de vroegere 5 gaats modellen hebben. Weet ik niet precies hoe dat werkt. De draagarmen zijn volgens mij te lang.
Voor veel syncro info:
http://www.vwsyncro.co.uk die hebben een hele hoop info in huis.
Correct me if i'm wrong! Ik hoop dat je wat met mijn info kan.