View Single Post
  #12  
Old 25-02-2011, 13:03
remcotje remcotje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 172
Default

geen olie op de inlaat maar in de inlaat??

ben zelf auto monteur en heb me eigen garage (klein eenmanszaak!)... ik heb al een hoop meegmaakt en een hoop gedaan aan allerlei merken!!

soms kan je beter zulke dingen is in de groep gooien en samen tot een oplossing komen!!

Compressie heb ik inderdaad gemeten met losse buizen en volledig geopende gasklep! wat het raarste eigenlijk is dat mijn koppakking nu heftig begint te lekken en me carterventilatie ook veel erger is geworden!....

mijn gedachten was dat de koppakking ook tussen het olie kanaal en een van de cilinders lekt waardoor er uitlaat gassen via het olie kanaal de carterpan in geperst worden?!?! ..... wel blijf me kvs wel netjes op peil!... geen extreme druk in het koelsysteem!!

verder zit er echt meer dan genoeg kracht in het blokje loopt zonder problemen door al zijn versnellingen heen met aardig wat kracht! de laatste 2 dagen heb ik het gevoel dat het slechter word! nu me koppakking zo hard lekt! dacht dat een bar of 8 wel normaal zou zijn voor een 1300 laag compressie??

graag zo snel mogelijk jullie mening! was niet de bedoeling om er extreem veel geld aan uit te geven! heb voor door de weeks namelijk een andere auto maar die staat op een nieuwe motor te wachten!! dus de polo was voor tijdelijk! ondanks dat hij niet weg gaat en lekker in de weekenden de weg op mag!
Tot die tijd had hij even trouw dienst moeten blijven doen
Reply With Quote