View Single Post
Old 26-02-2011, 07:45
Sjaakie Sjaakie is offline
VW Enthousiast

Default Polo 1987 met kont. Foto's!!

Goed, om maar meteen te beginnen met het verhaal. Sommige zullen ongetwijfelt al wel wat ideeen gelezen hebben in het stuk derby/polo maar nu toch maar een project topic gestart.

De basis is er in ieder geval, een polo sedan( classic ) met een 1.3MH blokje en ja, is wat verlaagd. Nu ook maar de motor aanpakken.

Volgende plannen heb ik ( foto's volgen HOOP IK later vandaag )

-Blokje bouwen met motorfietscarburateurs, wat een verassing eh?:p JA! Maar ik hoop dat ik het net even iets anders mag doen als de rest. Want er gaat best wel veel geld in zitten zeg maar.

- Carburateurs heb ik al, spruitstuk is als het goed is klaar maar laat nog eventjes op zich wachten.

- De kop is er al af en helemaal schoongemaakt met de kleppen eruit

- Nieuwe electrische benzinepomp, plaats ik in de motorruimte

- Ben nog aan het rondkijken maar ik zat te denken aan een Ashley uitlaatsysteem( iemand bekent mee? Goed, of slecht of bagger of niet eens aan denken? :O )

- Spaghetti spruitstuk zit in de verzending

- Kop moet trouwens nog getjoent worden maar ik moet even het spruitstukje erbij hebben om het echt goed te doen

- Komt nog een ander setje schokbrekers met veren onder

- schijfremmen van een G60 achter heb ik ook al liggen, mis nog 1 deeltje geloof ik.

- olietempratuur, oliedruk en watertempratuur klokjes heb ik ook al

- Ach, en ongetwijfelt vergeet ik nog wel iets, maar het word zeker weten weer leuk om te knutselen.

- Volgende plan heb ik ook alweer in me hoofd, een Golf 3 GTI 8v motor in een golf 2 en die motor eens goed aanpakken. Nee, ik ga niks met een VR6 doen, want die moeten dan juist zoek gereden worden :p

En nu de 2 dingen die echt nog nodig zijn :

- Schuur thuis opruimen ( als ik levend weg kom )
- Schuurtje ergens huren, want het past allemaal niet meer :o

Tot zover even de plannen en met wat ik al heb, ik zal vanmiddag even foto's maken als ik eraan toe kom, maar laat je reactie vooral niet voor je want alle ideeen, suggesties, kritiek en afzeikreacties zijn welkom. Daar leren we allemaal van
Reply With Quote