01-03-2011, 14:07
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
update:
inmiddels een paar dagen met de auto kunnen rijden tot het weekend, uiteraard staat de Gti weer lekker droog momenteel.
Na het aansluiten van de olietemp in de MFA viel het me op dat deze terugloopt bij hogere snelheden. Wat navraag leert mij dat de warmtewisselaar is uitgerust met een eigen thermostaat en dat deze wel eens blijft open staan waardoor de olie te hard wordt gekoeld. De oliekoeler hoort eigenlijk pas in werking te komen bij 110 graden. Inmiddels is er een vervangend set onderweg met een goede thermostaat, zaterdag monteren.
De auto rijdt verder geweldig, is erg sterk en erg vlot. Vanaf zo'n 2500 rpm blijft hij maar trekken tot aan de toerenbegrenzer als je zou willen, schakelen tussen 4000/4500 geeft het beste resultaat, meteen weer vol aan de bak in de volgende versnelling
Nog wat actuele foto's

Het omboren van de velgen laat even iets langer op zich wachten helaas, Niels heeft nog maar 2 sets en dat loont niet om naar Belgie te rijden, nog even geduld dus, wel al een fotosoepje laten maken wat ik in gedachte heb:

|