Te koop aangeboden, een donkerblauw metallic golf2 met een afgekeurde APK.
optische staat, matig-slecht.
Afkeurpunten APK:
- CO
- Accu staat los
- Koplamp afstelling L+R
- Koplampunit Rechts glas los, dit is tijdens de apk gebeurt (heb nog een losse unit liggen als ik het goed heb)
- Linkerkoplamp vocht
- Uitlaat lekt bij:
- Flens bij de kat
- Middendemper
- einddemper
- achterbanden zijn te ver versleten
- remleiding tussen achteras & linkerachterwiel
- remleiding Rechtsachter & rechtsvoor
- Benzinefilter zweet
- Fuseekogel rechtsvoor
- acuubak verrot + eventueel de langsbalk
Waarom je deze wil kopen?
Er is afgelopen zomer een Rokkor racing schroefset onder gekomen + alle rubbers aan de voorzijde zijn toen vervangen, evenals de remschijven en blokken.
Rond deze tijd zijn de veren gemonteerd
Als je de voorpoten lospakt met draagarmen, inclusief rubbers, en de fusee RV vervangt en de achter veren meepakt. kun je deze onder elke compatibele golf zetten en heb je nieuwe rubbers en veren.
Remschijven en blokken zijn van Bosch, de rubbers zijn van de brezan. Dus geen E-bay rommel
De velgen zijn ook niet moeders mooiste, maar zijn recht en kunnen nog prima dienst doen als winterwielen.
Een van de blindplaatjes in de console is in werkelijkheid een schakelaar, ideaal voor verborgen functies
Er is een lege kat gemonteerd, een volle heb ik nog liggen. De achterbank wordt los geleverd.
Voor de rest rijdt hij ook nog eens goed (dat zou je niet denken als je de lijst zo ziet)
De eerste die met 200 euro langs komt kan hem meenemen, als hij aan de eind van de maand er nog staat gaat hij naar de sloop.
Over de prijs is uiteindelijk misschien nog wel te onderhandelen, dat ligt aan het tijdstip in de maand.
Op verzoek zal ik foto's maken, ga er maar vanuit dat er geen panelen zijn die nog piekfijn zijn, de voorruit ziet als een nachthemel.
Ikzelf heb niet de mogelijkheid om de auto te demonteren, een aanvraag voor losse onderdelen kan ik dus ook niet honoreren.
Wat je niet krijgt, de radio, de speakers, de MDF hoedeplank wel met 6"x9" gaten en bedrading.
Contact via Email
dirtbag13 (apenstaartje) gmail.com
Vriendelijke groet,
Dirtbag