vandeweek bij ne maat nog open luchtfilter gevonden voor mijn type carbu, spiksplinternieuw en 20 jaar oud, zijn ni meer te vinden omdat ze met ovaal gat moet zijn :lach: is geen kelk maar lekker retro modelleke
dees is em sé, op mene gereviseerde carbu, van raceimex, zou nog goe gerief zijn ook, maken er nu nog maar zoals ik al zei allemaal met ronde opening voor de carbu, zal een heel ander zicht zijn (en geluid) zo zonder die grote pan :mrgreen:
de alternator, zo goed als nieuw, enkel nog op het plaatje met de koolborsteltjes wachten vanuit duitsland en kan ook terug inéén
alléé, vandaag pakske uit Duitsland aangekomen, de nieuwe waterdarmen en het nieuw stuk voor de alternator, is voorlopg laatste pakske :pinky:
gaan de vooras nog wel nazien, dan moet ik nog wa rubbers en bussen en zo bestellen
morgen nog wa dunne waterdarmkes halen hier en allemaal nieuw klemmekes en dan kan de motor afgewerkt worden en wie weet komend week end voor de eerste keer terug starten, spanneeeeeeeeeeeeeeend :hi hi hi: :hangloose:
de nief waterdarmen
het nief alternatorspul, was ff bang afwachten of het het juiste is maar tis het goeie, oef :lol:
greetz
Ronald