View Single Post
  #7  
Old 31-03-2011, 20:17
SirCoureur SirCoureur is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 3
Default

Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
Dat is nog veel te weinig. IK hoop dat je geen schade hebt intern.
Het klinkt niet hoopvol. Ook een puntje van de bougie weg is vreemd?
Ouderdom door slechte onderhoudsinterval? Type bougie niet correct?
Te arm lopen in die cilinder?

Oorzaak en gevolg vanelkaar onderscheiden om niet meer elende te krijgen.


Die bougie was een ouder type, we hadden er 4 vervangen (platinums)alleen bleek er bij eentje het porselein gescheurd te zijn. Dus op allerlaatste moment maar een oudere erin. Die bougie was van cilinder 3, de te lage compressie is in cilinder 1. Op cilinder 3 hebben we 8.5 bar.
Voorlopig houden we rekening met zuigerveren/klepveren/speling kleppen. Hoewel we een paar maanden geleden de kop nog hebben laten vlakken en de kleppen hebben laten testen, alles was goed. Maar goed, dat is een momentopname.
Binnenkort weten we hopelijk meer.
Reply With Quote