View Single Post
Old 02-04-2011, 20:59
VwJarnoGT's Avatar
VwJarnoGT VwJarnoGT is offline
Volksforum Aandeelhouder - I love VAGinas

Send a message via MSN to VwJarnoGT

Zeker ben ik trots op mijn Fire&Ice!

Mensen, we weten nu wel dat Vento Vice en Dr. Golf mijn auto gered hebben van de ondergang. Dat is ook goed te lezen en te zien in Vento Vice zijn Topic . Het betreft nu mijn auto en wat geweest is geweest. Het lijkt wel of er geen afscheid genomen kan worden. Ik hoef niet alles te weten wat jullie eraan gedaan hebben, kijk liever wat ik eraan doe en besef dat ik degene ben die de belasting en de verzekering betaal..
Steeds maar dat ikke ikke.. Die velgen neem ik nog wel een keer onder handen zodat alleen de kooi nog maar jou creatie is René Ik hoop dat ik niemand op z'n pikkie trap maar het moet een keer gezegd worden. Het is mijn auto en wat er in het verleden mee gebeurt is allemaal leuk en aardig maar tis net of ik er niks aan doe terwijl dat wel degelijk zo is. En aangezien ik em al een tijdje heb is het nu mijn 'kindje'

En natuurlijk ben ik blij dat de koppakking nog goed is! Had ik nooit verwacht dat het alleen maar de dop zou zijn..
Sindsdien vele km's probleemloos gereden

Op termijn zijn er wel plannen zowel op exterieur en technisch vlak maar dat moet wel passen in het financieel plaatje
Reply With Quote