View Single Post
Old 03-04-2011, 08:47
italiano's Avatar
italiano italiano is offline
Forum regular

Ja nou het is eigenlijk een raar verhaal, ik had van de zomer mijn auto verkeerd getankt... (benzine ipv diesel) toen heeft de auto stilgestaan en er moest een nieuwe dieselpomp in.. die was erg duur dus heb ik een tweedehandse gekocht en die zorgde voor problemen maar de auto reed... toen toch maar besloten een nieuwe te kopen en is erin laten zetten. toen de auto gestart voor het eerst met de nieuwe onderdelen in 3 maanden... toen ik een 'proefrit' wou maken schakelde ik naar de D en stoekte de auto naar voren, wel opvallen was dat op mijn boordcomputer de positie van de versnellingspook niet meer te zien was onderaan het scherm. dus toen door een vriend van me laten uitlezen, zijn computer zei dat er een storing in de versnellingsbak zat, hij heeft de storing gewist maar geen resultaat toen naar de dealer gegaan, heeft er een week gestaan, zij konden niks vinden toen hebben ze een dealer in duitsland gebeld en daar heb ik hem heen gereden. daar ook een week gestaan en ze zeiden dat er een waterlekkage is geweest in dus de 'getriebscomputer' ??? dat is wat ik weet maar trouwens ook vergeten te zeggen toen de pomp verwisseld was bleven er twee controlelampjes branden ESP en ABS. momenteel staat m'n A6 nog in duitsland en weet er geen raad mee... en dat van die spuitcomputer dat heeft mijn pa ergens bij een of andere vriend gevraagd die zelf een irakees is die half nederlands spreekt dus...
Maar nu zit ik al vanaf augustus zonder audi
Reply With Quote