de rallye staat al weer een maand in de kleur en ben nog druk bezig om onderdelen te verzamelen.
heb helaas nog geen rallye deur weten te vinden
en ook nog geen mistlampen dus iemand!!
zoek ook nog een nette schroefset wou gaan voor de intrax set
hiermee goede ervaringen even sparen nog.
en nog een set orgineel nette achterlichten niet moeilijk te vinden denk ik zo,
bel straks de shoarma koerier om wat te bezorgen ik hou hem aan de praat en corne schroeft zijn lichten eruit
ga deze week orginele golf 2 deur bij de spuiter brengen, dus de gaatjes dichtlassen dan maar..
en een haakse overbrenging opzoeken
heb wat pics van de gelakte koets jammer dat het al donker was en meer stof erop als sneeuw in oostenrijk
ben momenteel nog druk bezig met de bak en aandrijflijn
tussenbak haakse overbrenging is total los evenals de bak.
Het schakellichaam van de 5e versnelling zat netjes vastgelast op de as.
al met al een nieuwe priesas, schakellichaam 5e versnelling, tandwielset 3e versnelling, een complete set kegelrollenlagers en synchromeshringen voor 2e en 3e versnelling, boutset voor in het diff,keerringen en afdichtingen en een goede gebruikte haakse overbrenging
heb wel een mazzeltje met de bakonderdelen hier in de buurt zit tonnie vos gearboxservice en die heeft wel een mooi voorraadje gespaard in de jaren.
voor een dikke bak moet je hier wezen voor alle bakken op maat gemaakt etc
morgen ga ik alle goud verzinkte/gegalvaniseerde boutjes ophalen en nog wat laatste kleine deeltjes bij de poedercoater brengen.
met de goud gegalvaniseerde boutje,s achterklauwen aandrijfflensen
kan ik ook weer verder met het achterdiff deze mist nog de flensen dan is deze er ook klaar voor.
fussees voor en achter zijn klaar voor montage nieuwe abs sensoren en wiellagers plus netjes zwart gecoat
achterdraagarmen en brug voorzien van nieuwe rubbers powerflex
blijf met de orginele remerij rijden de achterklauwen zijn dus netjes opnieuw gegalvaniseerd en heb de revisie sets al liggen
de voorklauwen steel ik van de golf 3 deze krijgt in ruil een paar dikke porsche klauwen
heb de wielnaven omgezet naar 5x100 voor de 17" bbs rssjes, zou hem eigenlijk orgineel willen houden maar vind het gewoon dik staan de rsen onder een rallye.
De wielen zijn er naar mijn mening voor gemaakt.
jammer dat meerdere dit iddee hebben maarja veel rallye's rijden er iig niet rond.
heb de steuntjes die tussen het inlaat en kleppendeksel zitten mooi te danken aan PEWIVW hier op het forum met zelfs nog de naloopsensor erbij
heel erg blij mee
zodra er weer wat te melden is...
jammer van de foto's donker stoffig maar wel mooi te zien is de paarse tint met de lichtval van de flits