Thread: Baja kever
View Single Post
Old 26-01-2005, 14:00
michael spaan michael spaan is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Airtime
Subarublok lijkt mij eigenlijk ook het meest voor de hand liggen. Dan heb je ook geen problemen met dat je 2 cilinders 'te veel' hebt invergelijking met je kentekenbewijs (als je hem ook op de openbare weg wilt gebruiken, natuurlijk!)

Ja op de weg bruikbaar is de allereerste vereiste. Ik heb vorig jaar een off-road buggy afgerond met een 140 pk (op 400 kg) Honda CBR1000 motorblok erin. Ik dacht destijds wel rijlocaties te kunnen vinden buiten de cross, maar die droom is nooit uitgekomen dus... Vandaar een anders dan anders voertuig voor dagelijks gebruik en evt. off-road. Ik denk dat de RDW de kever dan toch wel wil zien als er andere bodydelen op komen, vering verhoogt, grotere wielen, andere remmen , andere kleur etc. Die 2 cilinders extra zou dan het verschil ook niet meer moeten maken
Maar ik kan hier denk ik uit op maken dat er nog nooit iemand een VR6 in een kever heeft gepropt hier? Ik vraag het express hier aangezien het forum zowel watergekoeld als luchtgekoeld is. De echte keverpurist zal het waarschijnlijk niet zo kunnen waarderen :biggrin:

Michael
Reply With Quote