View Single Post
Old 06-04-2011, 08:47
Martyn_86C's Avatar
Martyn_86C Martyn_86C is offline
VW Fanatic

Ik werk bij Van den Udenhout een grote VW dealer in Brabant...

Wat ik van dit verhaal vind is dat het allemaal heel erg verwerpelijk is! Het is heel vervelend dat het mis gaat, voor jou als klant maar ook voor de betreffende dealer!! Helaas gaat het nou eenmaal soms niet (geheel) volgens plan! Dat gebeurt bij Century, dat gebeurt bij A-point, dat gebeurt bij Wealer, en ja... ook bij ons, bij PON, en ook bij andere merken!

Persoonlijk vind ik het altijd heel erg jammer als er na zo'n onprettige ervaring gelijk gal gespuugd wordt op een forum... Regel het met Century zelf, het is een PON onderneming (net als wij), het licht brandt daar al jaren, en dat is niet vanwege het feit dat ze zo onwillig zijn! Puur vanwege de goede service en de daardoor ontstane loyale klantenkring!

Wees reeel blijf rustig en regel het met Century! Want wat scheef is, is scheef en wat recht is, is recht. Als je een goede relatie hebt opgebouwd met dit bedrijf dan wordt het ongetwijfeld netjes opgelost! Maar daarvoor moet je niet met een grote bek denken dat je het meeste bereikt, met zulks publiek ben ik ook altijd erg snel klaar!!!

En tevens betreft dit geval niet eens jouw eigen auto, dus waarom dit topic??