
08-04-2011, 11:54
|
Forum regular
|
|
Join Date: Oct 2010
Posts: 71
|
|
Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
Dat enz heb ik gedaan.
Dan nog zou ik never voor een G40 kiezen.
Je kunt geld maar 1x uitgeven.
Een 20vt is stukken bedrijfszekerder, zuiniger en levert meer vermogen.
|
Hoi Rallye,
Ik denk dat je wel gelijk hebt, of weet het wel zeker. Maar ik kan nu goedkoop aan een G40 komen en ik wil de inbouw problemen niet uit de weg lopen. Verder spreekt de G techniek me meer aan dan de 20vt. Hou wel een beetje van de simpelheid. Tevens heb ik gehoord dat de small block vw blokjes veel beter op de weg liggen dan een big block.
Vergeet niet dat dit een hobby project is. En een belangrijk punt vind ik ook wat jij niet zult begrijpen een mooie kale cleane motorruimte. Ik weet heel goed dat de 20vt beter is, maar ik wil wat vrij nieuws en aparts proberen.
Verder willen mij veel mensen helpen merk ik tot nu toe, dus er is zeker interesse. 20vt is ook niet heel origineel meer 
|