View Single Post
  #6  
Old 11-04-2011, 12:19
GerardMkIIVR6's Avatar
GerardMkIIVR6 GerardMkIIVR6 is offline
Married to PC
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,815
Default

Quote:
Originally Posted by joostvw
Zover ik weet heeft LPG minder smerende eigenschappen dan benzine.
Daarom start een G3 op benzine om de motorschade te beperken.
Hoor vaak verhalen over auto's op gas die voor de 2 ton al een kop revisie nodig hebben.
nou waren dat geen van alle VW's en ook geen G3 dus daar kan het ook aan liggen.
Maar het uitbouwen is naar mijn idee dus alleen maar een genot voor de motor.
En denk dat als je problemen zou krijgen met de motor dat eerder aan de LPG kilometers ligt dan aan de benzine kilometers.
Al zeggen er ook veel mensen dat sinds de G3 installatie er eigenlijk geen nadelen meer zitten aan LPG.
Ik begrijp je keuze wel om bij een showauto de LPG eruit te halen.
(Je hebt dan waarschijnlijk ook al een tankje achterin liggen voor de airride?)


Ja heb ook altijd het idee gehad dat Benz beter voor de motor is als gas maar rijdt verder heel goed.
lleen 's winters is het verbruik schommelend en de meter is kut staat nooit goed voor wat in de tank zit.


Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
Dr komt toch geen ''air''-tank in de koffer Gerard.....


Air nee hoor
Ik zie nog wel ff maar als je tegenwoordig de foto's ziet op internet is het alleen maar van hoe de auto staat en niet rijdt dus hhmmmmm if you can't beat them join them
Maar is gewoon ook om een cleane schone kofferbak te hebben als de auto klaar is dat is het idee erachter.
__________________
Built NOT Fucking Bought
Reply With Quote