View Single Post
Old 02-05-2011, 17:28
Bengie's Avatar
Bengie Bengie is offline
Forum Newbee

Er zijn weer wat vorderingen:

Afgelopen vrijdag heb ik een velg op kunnen halen bij beterband in Buitenpost, ze hebben de velg die lichtelijk krom en beschadigd was voor 30,- euro gericht.. dat viel me behoorlijk mee!

Vervolgens heb ik de velgen vrijdag naar Rinzema in Drachten gebracht om te laten ontlakken. Ik ben zelf 4 u bezig geweest met Super afbeit van de Karwei en heb welgeteld 1 van de 3 laklagen van 1 velg er af gekregen.. Je begrijpt dat de lol er snel af was! Op het forum las ik dat ik 4 velgen voor 50,- kon laten ontlakken bij Rinzema dus had ik m'n keuze snel gemaakt, De prijs van 50,-was echter al verhoogd naar 70,- wat ik nog wel redelijk vond in verhouding met het aantal uren dat het mij zou kosten om het zelf te doen. (mij werd ook aangegeven dat de prijzen volgend jaar weer verhoogd worden door alle kosten en regelgeving rondom de chemicaliƫn e.d.)

Vandaag werd ik al gebeld dat de velgen klaar lagen, nu ff een afspraak maken met Bertil om ze af te laten draaien.. Hoop dat ik morgen even tijd heb om ze op te halen, zal dan ook de foto's ff posten..
Reply With Quote