View Single Post
  #1  
Old 09-05-2011, 19:34
Rene EFE's Avatar
Rene EFE Rene EFE is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 207
Default Passat B4 variant ABF '95

M'n passat mag de deur uit want ik heb weer een rijdende motor (en de zon schijnt) dus ik heb em niet meer nodig.

'T gaat om een 35i variant met een ABF blok. Origineel NL auto met nu 157k op de klok. Blok is in perfecte conditie, buitenkant van de auto is zoals je van een auto van deze leeftijd kunt verwachten. Hier en daar wat kleine roestplekjes, nix bijzonders. Bodem is roestvrij en het onderstel is goed. Staat op een schroefset en deze is helemaal gangbaar. Momenteel staat de auto nog op z'n winterwielen: Paarse Golf 4 highline met Hankook 175/50-16 winterbanden die nog prima een paar winters mee kunnen. Zomerwielen zijn Schmitt Modernlines in 7,5 en 9x16 ET20 met 2 nieuwe 185/50-16 Kuhmo voorop en gebruikte 195/45-16 Nankangs. Ook nog 2 goeie Nankang 165/45-16 en 2 stuks Pirelli 195/45-16. Ook nog een in te bouwen twingo vouwdak en de originele dakrails. Radio is een JVC met front usb. Type moet ik even opzoeken. Speaker zijn van een onbekend merk maar knalrood, dus misschien zegt jullie 't iets.

Ben er deze week mee op vakantie geweest naar de UK en hij heeft geen tik verkeerd gegeven

€2500 compleet

Foto's komen strax
__________________
www.oldskoolsuzuki.info


Quote:
Originally Posted by breadfan83
En elke gesloopte Honda is een goede Honda.